Paslaugos
IĮ „Apskaitos ir konsultacijų centras“ atlieka pilną buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų apdorojimo iki ataskaitų rengimo ir pateikimo. Pagal individualius klientų poreikius įmonė atlieka pilną ar dalinę buhalterinę apskaitą:
- Pirkimų ir pardavimų dokumentų registravimą apskaitoje;
- Kasos dokumentų registravimą apskaitoje;
- Banko dokumentų registravimą apskaitoje;
- Įmonės apskaitos politikos parengimą;
- Skolų apskaitą;
- Avanso apyskaitų registravimą;
- Ilgalaikio turto apskaitą;
- Darbo užmokesčio, atostoginių ir kt. apskaičiavimą ir registravimą apskaitoje;
- Mokesčių apskaičiavimą ir registravimą apskaitoje;
- Deklaracijų paruošimą ir pateikimą VMI, SODRAI, REGISTRŲ CENTRUI;
- Revizijos atlikimą
- Metinės finansinės atskaitomybės paruošimą;
- Kliento interesų atstovavimą audito metu;
- Kliento konsultavimą;
- Ataskaitos vadovybei;
- Apleistos buhalterijos sutvarkymas;
- Gyventojų pajamų deklaracijų pildymas.
Įmonė teikia kvalifikuotas ir kokybiškas buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms, prisiimdami visišką atsakomybę už teisingą apskaitos tvarkymą.